Sähköinen asiointi

  1. Etusivu
  2. »
  3. Työllisyyspalvelut
  4. »
  5. Sähköinen asiointi

Yhä useammat palvelut siirtyvät verkkoon ja muuttuvat sähköisiksi. Palveluiden käyttäjiltä vaaditaan perusvalmiuksia tietokoneen käyttöön, mutta osalla palveluja tarvitsevista näitä valmiuksia ei vielä ole.

Sähköisen asioinnin koulutukset ovat tarkoitettu yhdistyksille, organisaatioille ja yrityksille, jotka haluavat kouluttaa henkilöstölleen tai palveluidensa kohderyhmälle sähköisessä asioinnissa tarvittavia perustaitoja.

Sähköisen asioinnin aihealueita

  • Internetin peruskäyttö
  • Vahva tunnistautuminen, pankkitunnusten käyttö
  • Sirullinen henkilökortti
  • Palveluihin rekisteröityminen ja kirjautuminen
  • Erilaisten sähköisten palveluiden käyttö
  • Tietoturva

Esimerkkejä sähköisen asioinnin koulutuksista

  • Nettipankkipalvelujen käyttö – Pankkien asiakkaille
  • Kelan sähköiset palvelut – Palveluryhmien, -kartoitusten ja -kuntoutusten asiakkaille
  • Työhallinnon sähköiset palvelut – Palveluryhmien, -kartoitusten ja -kuntoutusten asiakkaille

Ota meihin yhteyttä; keskustelemme mielellämme asiakaskuntanne koulutustarpeesta ja rakennamme juuri heille sopivan koulutuksen.

Keskustelemme mielellämme juuri teille soveltuvasta koulutuksesta

Jätä yhteystietosi niin otamme yhteyttä yhden työpäivän sisällä!

Jaa somessa

Scroll to Top

Kysyttävää?

Lähetä meille viesti